Managed Services

Managed Services


Vi tilbyder Managed Services til Jeres unikke instans på alle typer af miljøer og laver skræddersyede løsninger tilpasset Jeres kort- eller langsigtede behov.


Fordele


Virksomheder og organisationer, der har behov for ekstra Atlassian support, kan drage fordel af vores Managed Services, samt årelange og grundige kendskab til- og erfaring med, alle de nødvendige Atlassian værktøjer, muligheder og løsningsmodeller der er nødvendige for et optimalt work-flow.


Dertil kommer vores store ekspertise med alle typer projekter, store som små, lige fra opstart og optimering til trouble-shooting og udvikling af større konstellationer, hvor kommunikation og effektivitet er i højsædet.


Det kan også være for virksomheder, der har en strategi om at outsource den daglige support- og vedligeholdelse af deres eksisterende Atlassian setup.


Vi tilpasser vores Managed Services præcis til Jeres behov, således at I får maksimalt udbytte for investeringen.


Jeres unikke instans


Vi sætter os ind i Jeres unikke instans og lærer alle detaljer og funktioner i opsætningen, som var den vores egen.


Confluence eller Jira, hver for sig eller i kombination, hører under vores speciale og spidskompetencer og vi sætter en stor ære i at give den bedst mulige assistance og yde det mest optimale work-flow.

Dette sikrer Jer den bedst tænkelige support på på tværs af alle miljøer, præcis når I skal bruge det.

Managed Services i samarbejde med Condoctor kan frit sammensættes udfra nedenstående elementer:

Atlassian Produkter

Confluence

Jira Business

Jira Software

Jira Service Management

Crowd

Områder

Support til Slutbruger (1. level)

Support til Administrator (2. level)

User administrering

Deltids Administrator

Fuldtids Administrator

Understøttede Miljøer

Atlassian Cloud

Atlassian Data Center

Atlassian Server Support slutter 2024

Private Cloud

Dual / Backup

Hvor & Hvornår

Hverdage 8-16 eller 24/7 Support

Telefon support

Online Service Desk

Fuldtid / Deltid

On location / Remote

Eksempler på Managed Services


Opsætningerne herunder er blot eksempler fra nogle typiske opgaver. Vi kan sammensætte enhver kombination af de nødvendige elementer, så de præcist matcher Jeres organisations behov og de projektmæssige udfordringer.


Skulle jeres behov ligge udenfor de nævnte eksempler er vi altid klar til at tage udfordringen op.

Support til Administrator (2. level)


Udfordring

Jeres administrator i virksomheden arbejder ikke på fuld tid med Jira og Confluence og har sporadisk brug for ekstra hjælp.


Løsning
Når behovet opstår kan administratoren ringe til Condoctor for ekstra hjælp, til forskellige typer af opgaver.


Eksempel 1

Et nyt forretningsteam har brug for et sikkert Jira Projekt, som kun deres team kan se. Administratoren vil gerne have vores hjælp til at oprette det i Jira med Issue Security.


Eksempel 2

Administratoren vil gerne have hjælp til at konfigurere Confluence, så kunderne kan få adgang til nogle produktmanualer uden at det skal koste Confluence-licenser.


Service

Support af Administratorer

Telefon support

Confluence, Jira Software

Atlassian Cloud

Midlertidig Jira & Confluence Administrator


Udfordring

Jira- og Confluence administratoren forlader virksomheden.


Løsning

Condoctor kan træde til og sikre overdragelsen fra den nuværende administrator og dermed kan de daglige processer fortsætte. Bagefter administrerer Condoctor den daglige drift af Jira og Confluence, indtil der er fundet en ny administrator.


Service

Deltids Administrator

Remote - indenfor de normale "business hours" alle hverdage 8-16

Confluence, Jira Software, Jira Service Management

Data Center