Vi har den kritiske know-how om forretnings- og procesimplementering ved brug af Atlassian værktøjspakken
og kan fungere som Jeres professionelle interne eller eksterne sparringspartner, i forløb der er skræddersyet til Jeres behov.
Vi mestrer mange specialområder:
Agile methods – Agile Product development (APDLM) – SAFe framework – It-Service Management (ITSM) – Business services (BS)
Vi tilbyder Managed Services til din unikke instans på alle typer af miljøer.
Virksomheder og organisationer, der har behov for ekstra Atlassian support/hjælp, på kort eller langt sigt, kan drage fordel af vores Managed Services.
F.eks. virksomhedsstrategi om at outsource den daglige support og vedligeholdelse af Atlassian setup.
Installering og opgradering af alle Jeres Atlassian applikationer, herunder de nødvendige apps.
Vi kan både hjælpe med at lave en opgraderingsplan for Jeres instanser eller tage det fulde ansvar for opgradering af alle Jeres instanser.
Som en del af Jeres opgraderingsplan kan vi med regelmæssige intervaller tilbyde løbende opgradering samt eftersyn og opfølgning ift. seneste udvikling i branchen.
Har I brug for at købe nye-, forlænge-, opgradere- eller co-terme en eller flere Atlassian licenser?
Det kan være udfordrende at finde de rigtige priser og forstå de gældende licens politikker.
Vi ved præcis hvordan man gør og ved at lade Condoctor håndtere Jeres licenser, får I fuld gennemsigtighed på priserne og vi står altid til rådighed hvis I har spørgsmål eller behov for rådgivning.
Migration findes i mange varianter og vi har sandsynligvis gjort dem alle mere end én gang.
Vi har stor erfaring med migreringer, fra strategi til endelig udførelse.
Fra On-Premise til Cloud, for både Datacenter og Server.
Vi tilbyder også migrering til Private Cloud samt andre unikke løsninger specielt tilpasset Jeres behov.
Vi har stor erfaring og grundigt brancekendskab, som danner fundament for tilbud om flere forskellige typer undervisning, oplæring og/eller træning.
Det kan omhandle et enkelt værktøj eller en pakke af værktøjer og samspillet mellem disse, f.eks Jira og Confluence.
Vi skræddersyr forløbet efter Jeres behov, fra basis oplæring til træning der passer Jeres unikke instans.
Virksomheder og organisationer, der har behov for ekstra Atlassian support, kan drage fordel af vores Managed Services, samt årelange og grundige kendskab til- og erfaring med, alle de nødvendige Atlassian værktøjer, muligheder og løsningsmodeller der er nødvendige for et optimalt work-flow.
Dertil kommer vores store ekspertise med alle typer projekter, store som små, lige fra opstart og optimering til trouble-shooting og udvikling af større konstellationer, hvor kommunikation og effektivitet er i højsædet.
Det kan også være for virksomheder, der har en strategi om at outsource den daglige support- og vedligeholdelse af deres eksisterende Atlassian setup.
Vi tilpasser vores Managed Services præcis til Jeres behov, således at I får maksimalt udbytte for investeringen.
Vi sætter os ind i Jeres unikke instans og lærer alle detaljer og funktioner i opsætningen, som var den vores egen.
Confluence eller Jira, hver for sig eller i kombination, hører under vores speciale og spidskompetencer og vi sætter en stor ære i at give den bedst mulige assistance og yde det mest optimale work-flow.
Dette sikrer Jer den bedst tænkelige support på på tværs af alle miljøer, præcis når I skal bruge det.
Opsætningerne herunder er blot eksempler fra nogle typiske opgaver. Vi kan sammensætte enhver kombination af de nødvendige elementer, så de præcist matcher Jeres organisations behov og de projektmæssige udfordringer.
Skulle jeres behov ligge udenfor de nævnte eksempler er vi altid klar til at tage udfordringen op.
Jeres administrator i virksomheden arbejder ikke på fuld tid med Jira og Confluence og har sporadisk brug for ekstra hjælp.
Løsning
Når behovet opstår kan administratoren ringe til Condoctor for ekstra hjælp, til forskellige typer af opgaver.
Et nyt forretningsteam har brug for et sikkert Jira Projekt, som kun deres team kan se. Administratoren vil gerne have vores hjælp til at oprette det i Jira med Issue Security.
Administratoren vil gerne have hjælp til at konfigurere Confluence, så kunderne kan få adgang til nogle produktmanualer uden at det skal koste Confluence-licenser.
• Support af Administratorer
• Telefon support
• Confluence, Jira Software
• Atlassian Cloud
Jira- og Confluence administratoren forlader virksomheden.
Condoctor kan træde til og sikre overdragelsen fra den nuværende administrator og dermed kan de daglige processer fortsætte. Bagefter administrerer Condoctor den daglige drift af Jira og Confluence, indtil der er fundet en ny administrator.
• Deltids Administrator
• Remote - indenfor de normale "business hours" alle hverdage 8-16
• Confluence, Jira Software, Jira Service Management
• Data Center
Cloud er fremtiden!
Atlassian gør alt for at være en cloud-first virksomhed og har arbejdet hårdt for at kunne tilbyde samme funktionalitet i Atlassian Cloud som i deres Server og DataCenter produkter.
Server (egen installeret Atlassian produkter)
Atlassian har stoppet udviklingen af Atlassian Server men vedligeholder Server produkter til 15.februar 2024.
Der skal derfor migreres fra Server til Atlassian Cloud eller DataCenter. Læs mere her >
Atlassian DataCenter forsætter og har fået tilført mange nye features.
Det er muligt af skifte fra Server til DataCenter ved blot at skifte licens. DataCenter er nogenlunde tilsvarende Server, dog skal alle apps tjekkes da ikke alle er udviklet til DataCenter og kan skabe konflikt eller mangel på funktionalitet.
Som Atlassian Gold Solution Partner hjælper Condoctor vores Atlassian kunder med at følge denne bølge ind i fremtiden.
Vi har med stor succes hjulpet kunder som jer med hurtigt og sikkert at migrere data fra Server til DataCenter og Cloud.
All Rights Reserved © 2022 Condoctor ApS